ansiktsboken

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea-Louise "Linne" - 29 februari 2012 20:17

hej allesammans, sitter och ska plocka lite på rummet snart, är inte helt nöjd med hur det ser ut här xD haha, idag hade vi sovmorgon (men det vet ni ju) och lite annat skojj, har pluggat som en galning, för idaaaag fick jag reda på att vi har spanska prov på fredag, tänk vad mycket man glömmer på ett lov... men, de blir väl antagligen att sitta i sängen/på golvet hela natten och plugga, fixa kemi o dricka nånting gotteligott <3 Min dator laggar sönder och istort sätt Vägrar ladda upp nya bilder så jag får väl ta typ arkiv bilder om jag inte lyckas nu när jag försöker igen...
NUUUU

sååå, några bilder ville den :DD eller aah, slänger in en från när jag var blond också ;)

här har ni.....

   <---- KOLLA KOLLA KOLLA! BLOOOOND!                


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 29 februari 2012 08:58

hej igen ((: jag har trott hela morgonen att jag börjar 9.35 och nu kolla jag schemat o insåg att vi började 9.50 Dx skönt, men nu har jag stressat massa i onödan xDD <3 haha, är själv hemma nu, sitter o dunkar Green Day och fixar lite (: men vet ni vad, ska ta och försöka stänga ner datorn nu, så att jag slipper bli så sjukt distraherad ^^ Älskar er ;* <333


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 29 februari 2012 07:35

hej alla fina cheyer o grabz där ute (wtf?xD) haha, har sovmorgon så jag sitter lugnt och packar ihop väskan till skolan, måste ha med mig rätt mycket idag för idag ska min grupp spela upp snövit på engelskan, alla andra spelade upp sina sagor i Måndags, iallafall, jag ska va Snövit, Adelia ska vara Häxa/drottning, Olle ska vara dvärg och drottningen ibörjan, Joel ska vara jägare och dvärg, Lisa ska vara spegel/berättare och Viktor ska vara Prins <33 haha, ska väl bestämma mig för några kläder nu, och byta om, fixa hår o makeup o sen måste jag väl ta nått o äta antar jag. har börjat köra en fysträning grejj varje morgon och varje kväll (ibland kanske jag missar det, men istort sätt gör jag det alltid) på morgonen är de benen och på kvällen armarna jag fokuserar mest på, men... kanske blir ett till inlägg innan jag drar, puss o kram! <3

     

Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 25 februari 2012 15:37

hoho, sov inget inatt, kollade på film hela natten, och messade, men datorn dampade o ville inte göra något inlägg :(( nu har vi iallafall kommit hem från stockholm, dopet var jätte fint och min lilla halv kusin Amanda, hon går i typ 6års eller nått tror jag, fick hälla vattnet i dopfunden och de va så gulligt, hihi C': och jag var typ fotograf, nej men jag hade systemkameran och fotade hela tiden så de ska bli kul att visa min faster bilderna senare ! :) ska byta om och gå ut och fota innan de blir för mörkt idag :D det är så fint väder ute, i stockholm snöade det ;D men nu ska jag bege mig, hej o tack, puss o kram


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 24 februari 2012 20:18

hej allihopa, sitter vid datorn och ska börja kolla på den senaste Narnia snart (Skeppet gryningen)  och smaska på lite gottgott ;) valde en blåaktig sommrig klänning, det är ju ändå ett dop, inte en begravning ! ska fixa naglarna sen och lite sånt. Innan jag åt Tacos till middag städade jag hos min kanin och däremellan gick jag ut på en promenad och drog med  mig systemkameran, blev  inte så jätte mycket fina bilder för mörkret kröp på ganska fort... Men det var riktigt mysigt att vara ute, speciellt eftersom att de var så varmt! HISS ! <3333 men lite bilder blev de allt ((: <3

vi hörs senare då, PUUUUUUUSS <3

ni kan få en bild från förut, men resten cpar ^^ <3

 


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 24 februari 2012 09:16

hej folk, har tagit ett bad och ätit frukost nu, sitter och kollar igenom lite favorit scener i LoTR. Skickar iväg lite mail och försöker bestämma mig vad jag ska ha på dopet imorgon... jag kan verkligen inte bestämma mig! D:

ska man ha klänning, kjol eller byxor? ska man vara färgglad, flerfärgad, enfärgad, svartvitt?

och vad ska man ha för skor? Kilklack eller vanlig klack? converse? gympaskor? ballerinaskor?


JAG DÖR D:









ska gå nu iallafall, vi hörs senare, älskar er ;**


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 24 februari 2012 01:55

hejsan alla pigga små barn <3

sitter ju somsagt uppe och kollar igenom LoTR filmerna (extended edition) ska kolla igenom bonusmaterialet sen också ;) smorde nyss in hela mig med ett body butter som jag fick i födelsedagspresent, med doft av mango&papaya och med "Papaya extract" ;D det luktar huur gott somhelst! ligger och messar med Joel också, det finns ju typ ingen annan att messa med, Tror nämligen att sötnosen sover ;** <33333 kan fortfarande inte bestämma mig vad jag ska ha på mig på dopet SS: D: och jag måste ju hinna fixa naglarna så att dom passar till det jag ska ha på mig också.. ;c menmen, ska väl säga hejdå till er för just nu, bloggar säkert mer sen ;** <3333

där är mitt body butter iaf ^^  


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 23 februari 2012 22:57

haha, sitter hemma, foreveralone på mitt rum med nudlar, en glass och min älskade favorit ansiktsmask <3 ska ta och kolla på LoTr nu (Lord Of The Rings/Sagan om Ringen) det råkar nämligen vara så att dom är mina favorit filmer <3 imorgon måste jag välja kläder (beslutsångest) för på Lördag ska jag på min nya lilla kusins dop i stockholm, bilder kommer väl antagligen, hon är så fin våran lilla Milia <33333  men jag ska väl ta och sluta blogga så att jag kan börja se på filmen istället, vi hörs senare eller imorgon , Puss o kram <3333

     

 

Pöss o Majs  

Presentation


Hej!
Roligt att du har kommit till just min blogg, Kommentera och ställ gärna en fråga om du undrar något! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Dikter

Min Gästbok ;3


Ovido - Quiz & Flashcards