ansiktsboken

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnea-Louise "Linne" - 31 januari 2012 20:12

okejj, tillbaka (: <3

det här är första gången jag öppnar datorskärmen sedan i fredags.

men ja, de va ASKUL på hajken :D <3333 vi gjorde asmycke, kolla på film, sov i tält, sov inomhus, åt tacos, körde sanning eller konka, åt bacon, och mycket mycket annat! :D <3333
sen har de väl hänt lite alltmöjligt, skolan; majs, typ hatar nya schemat fast de är egentligen riktigt bra jämfört med andra klassers, men ändå :P <3


JAG SKA PÅ SKIDLÄGER <3



japp, ska på skidläger iår också (var förra året med c;) med mina finisar Becka och Elina <3 Carro, Emelie, Simon och andra ska också va där :D

igår bakade jag übergod kladdkaka <3 hohohohoho oh ni får inte smaaka ;D <333333

okejj, jag var lite taskig, men jag hinner inte skriva mer nu, vi hörs en annan dag, nu när jag har kommit igång så kommer jag nog skriva snart :) <3

 


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 26 januari 2012 11:03

Godmorgon människor <3

inatt sov jag i soffan, somnade till Disneys Robin Hood. <3

Nu håller jag typ på att välja vilka underkläder jag ska ha med mig (: <3

vet inte om vi ska t gamla skolan sen ;( <3

JO nu ringde Lisa! :D <3

vi ska dit efter Lunch, så nu måste jag göra mig iordning ;) <3

Vi hörs ikväll ! <3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 25 januari 2012 17:23

förlåt för att jag inte har skrivit på länge, har haft jätte mycke att göra den här veckan, har inte loggat in på datorn sen jag skrev senast! o; men ah, nu sitter jag hemma efter en ganska kort skoldag med lite allt möjligt och sedan lite andra saker, skolan först och främst; jag gick dit även fast jag var asdepp och hade hur ont i magen och huvudet som helst ;(


men ah, så jag gick iallafall dit och sen var jag väl rätt tyst och lite nere för de mesta men på kemin skulle vi typ "lösa upp havsalt i vatten" och då när vi satt där och hackade sönder det i en glasbägare gick bägaren sönder och vattnet m. salt åkte ut på golvet och Lovisa i min klass fick typ en asliten glas grejj i tummen så hon o jag gick till skolsköterskan och drog ut den samt några taggar från en kaktus som jag hade fått i handen i typ förrgår, så nu känns de jätte bra i handen iallafall ! <3


men sen gick jag och Lisa till Gamla Domprostgården för att prata med Helena som är körledare i kören vi jobbar i (:


eh, igår tog vi äntligen sönder pepparkakshusen! :D kommer bilder snart ;) <3 när jag kom hem från domprostgården så typ kolla på tv och sov jag ^^ imorgon har jag studiedag och då ska jag packa och hälsa på min gamla skola <3 I helgen ska jag ju på Hajk med scouterna och de ska bli ftt med bäst!<33333333333333

Joel fyllde år igår btw, GRATTIS JÜEL ! happibörtdäy tu juuu! <333333333 hans presenter var überfina *Absolut inte jag, adelia o lisa som köpte dom* HAHA han fick tuggummin, de va små påsar o så är de två i varje påse o så står de "ska vi hångla?" på dom xD o alla trodde de va kondomer xDDD <3333333333333333333


nu ska jag fixelia fixa och sova o messa <3

här har ni bilder <3


Detta är innan gympan i... måndags eller tisdags o; <3

     


Här är i tisdags iallafall! Joel och hans vackra paket, samt en av lapparna som vi satte upp över hela skolan (Y) <3 


Joel med en av de jätte fina mustascherna han fick ;)) <3 han fick även, penntennis, godis och kramar ;) 


okejj, här har vi det berömda pepparkakshuset ! nävars men här är iallafall mitt, olles och felix pepparkakshus innan vi förstörde det, Linköpings Stadshus! <3333



   


och här är efter. xD <3


 


ah, det var en rolig tid med de där huset iallafall ;)
R.I.P <3

men vi hörs antagligen imorgon för jag är ju ledig ;D<33333


Pöss o majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 22 januari 2012 15:17

Hur många av er har nån gång varit inne på Modeplatsen.se?


det borde ni alla ha varit för dom har så grymt snygga kläder!

Skitfina saker till skitbra pris, så jävla bäst!

Och dessutom är jag med och tävlar om 5000 kr på bl.a Nelly.com !

Tycker iallafall att ni alla borde kika in och utöka garderoben lite! ;)


LÄNK TILL MODEPLATSEN! 



Pöss o Majs  

...

Av Linnea-Louise "Linne" - 22 januari 2012 14:42

Människors längtan efter trygghet rimmar illa med rädslan för tristess.

        Att ingenting någonsin är som det ser ut, verkar samtidigt ha något slags underhållsvärde. Dataspel bygger ju på det. Och skräckfilmer. Just när man andas ut efter en kris så öppnar sig en avgrund.

        Och vi betalar för att uppleva det.

        Men dataspel och filmer går att stänga av.

        Det är väl det som är skillnaden.


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 22 januari 2012 12:17

skulle bara berätta för alla som inte vet att picnik ska lägga ner typ i april så fram tills dess är alla medlemmar premium utan att behöva betala (Y) <3333333333333333333333


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 22 januari 2012 09:57

Tjoo bloggisploggis (?xD) ligger i sängen, har väl egentligen inte sovit nånting inatt nästan, eller min mobil somnade (dog) och jag orkade inte ladda den så jag blev osocial typ från halv 4 nånting ^^ Men nu är den tbx! :D

har ju iallafall bööörjat städa rummet så jag ska fortsätta nu ^^ Ska ju på Hajk fredag-söndag som kommer och på torsdag har jag studiedag så då blir de att packa tror jag ! (Y) Kom precis på att man kanske inte ska ha kvar granen nu o.o så jag får väl packa ihop den nu när jag städar (; Kanske ska ta och baka nått sen, bara för att :D <33333


JAG HAR HITTAT MIN MÖSSA <3


den har varit borta typ hela veckan och i vanliga fall så har jag på mig den varje dag så jag har varit lite halft efemel, men nu är den tillbaka <33333


ska väl börja göra något av mitt liv nudå (städa alltså) :)


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 21 januari 2012 23:40

så, då var man klar med ny design och ny header, Headern blev jag faktiskt riktigt nöjd med men designen kan jag nog bättra på inom kort :3 (Y)

juste, igår kväll; först drog jag, AAAdeliAAA och LisAAA hem till AAAdeliAAA och gjorde lite alltmöjligt, flummade, åt chips, valde kläder till AAAdeliAAA och lite sånt, sen efter ett tag kom SelmAAA och sen åt vi Kyckling ben och typ runda små potatisbollar medans vi kollade på typ My name is earl xD sen började vi göra oss iordning, jag lockade AAAdeliAAAs och SelmAAAs hår och plattade mitt eget, vi bytte om, sminkade oss, målade naglarna oh sen lite mitt i allt hade vi Lasersvärds-fajt med AAAdeliAAAs syster AAAmeliAAA och jag vann mot alla :DD (Y) <333333 hehe men sen kom Wicky o vi gick t discot, vi var väl där vid kvart i och blev insläppta vid hel, sen hade jag en allmänt kul kväll med dans, kompisar, sanning eller konka och lite sådär ! :D och sen så gick jag hem med IdAAA vid kvart över elva och så gick vi och köpte lite godis och sen gick vi hem till henne och hämtade grejjer sen gick vi till mig och sov här, sen i morse kollade vi på Zathura, sen såg vi Linas kvällsbok och sen typ The Jane Austen book club, 3 simpsons avsnitt och lite allmän tv, iallafall så låg vi i soffan fram till klockan sex på kvällen då gick IdAAA hem och jag var astrött, men inget sovande här inte! så jag gick upp på mitt rum och bestämde att jag skulle städa de..... inatt...... (A) men aah, sen va de Gladiatorerna och äta Tacos, sen gick jag och bror till affären <3 Nu ligger jag och kollar på Chess och smsar :3 <33333333 men aah, jag ska alltså städa rummet inatt, asduktigt :D men nu ska jag dissa er, pusselipusspuss <3



Rykten skapas av hatare, sprids av avundsjuka människor, accepteras av idioter & ignoreras av mig.


Pöss o Majs  

Presentation


Hej!
Roligt att du har kommit till just min blogg, Kommentera och ställ gärna en fråga om du undrar något! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Dikter

Min Gästbok ;3


Ovido - Quiz & Flashcards