ansiktsboken

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea-Louise "Linne" - 28 oktober 2011 14:46

MEEEOOOOWWWW :DDD


OMG!! JAG ÄR TYYPPP


MAAASSSASSAAASSAASSAAGKDHJBAYKLUFGDHIU


GLAD :DD


SKA TILL MARSBÄCKEN OM TYP EN


HALVTIMMA :DD :DD :DD :DD


 MÅSTE BARA PACKA KLART XD


MEEEN AAAAH  NU SKA JAG PACKA KLART



ÄTA :DD


MKSJHYUGF


OOH JUSTE! kommer inte ha dator på typ


en vecka ;__; men jag ska försöka va inne


på facebook o skype med mobilen <33


MEN PUSS O KRAM BLOGGEN SES OM TYP


EN VECKA! <33

Pöss o Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 27 oktober 2011 16:30

Haliihallåmallåkallåsallåballå ah men ah ni fattar ;D

idag har jag varit skolan o så fick jag skippa gympan och drog o "jobbade" istället ^^
sen så nu packar jag o lyssnar på musik o esemesar xD

imorrn så börjar höstlovet, efter skolan, o då drar lilla jag, och Jacob, Till MARSBÄCKEN <3333
 nu måste jag fortsätta packa så att jag inte står där utan kläder imorrn ;)

Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 26 oktober 2011 20:51

Meow majs :3

asså, jag tycker inte om att gå i skolan -.- xD jag tycker om min klass o själva skolan o sånt men liksom att man ska lära sig grejjer o ha prov o skit är bara onödigt ;D x)

idag har jag iaf varit i skolan o haft prrroooovvv (no-teori prov)  sen åkte jag hem till Erik ^^ sen så drog Ida o jag hem till mig o fixade lite på mitt rum o i min garderob ^^ sen drog vi till teatern o så var jag där, sen när vi skulle hem fick jag ragecpdamp ryck och var sur på allt o alla så de va lite synd för ida :c ;)

sen kom jag hem o fick mat av mamma :DD o så prata jag i telefon me wicky o typ tröstade henne o lite så ^^ <33 o så bråkade jag lite med min bror o sen bråkade jag lite med min mamma o sen gick jag till min dator :)) som jag aldrig bråkar med.... ( förutom när den cp:ar sig så jag bråkar med den 24/7 xD )

o så logga jag in på skype, adda mig gärna ^^ Neakawaiipunk o så har jag typ facebookat lite o nu bloggar jag lite o så ^^
Btw! jag håller ju på att rensa lite i min garderob och så, och jag har lite kläder jag aldrig använder som jag kanske tänkte sälja här ^^


PÅ FREDAG SKA JAG TILL MARSBÄCKEN 8)


mmh men aah. lite smått damp där ja ^^

men puss på mina små damp attacker idag asså xD får nog rage i skolan imorrn för alla som läser xD


ska nog typ fixa mitt rum nu ^^ eller nått, kanske ta ett bad 8D 

men aah, så ligger mitt liv till idag ^^ <3


Pöss o Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 26 oktober 2011 09:22

Tjo, idag har jag sovmorgon och No-teori-prov ^^
måste gå vid typ halv för min cykel är på skolan och

de kanske tar typ en kvart o gå eller nått

men aah, nu ska jag fortsätte skypea med wicky, sha sha bitches ;) <33

Pöss o Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 24 oktober 2011 21:23

Tjoooooooooooooooooooo
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Vaaaaaa göööörrrr niiiiiiiii????
nejj men aaah :P
 
Pöss o Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 24 oktober 2011 19:52

nu ska jag vara lite no life/forever alone/ Jobbig och blogga ett mobbat inlägg om ett jätte ointressant ämne....... SKYPE XD
nej men jo, jag skypar med mina klasskompisar, Olle, Joel och Oscar

fast min mic har min bror snott så jag hör bara vad dem säger och så skriver till dem xD 

men dem är fett taskiga o mobbar sönder mig :"C :"C <//3 <//3 <//3 stackars mig asso ;(( ;)

Pöss o  Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 23 oktober 2011 19:36

har äntligen fixat mitt skype så att de funkar nu :3
alla som vill kan adda mig Neakawaiipunk

pratar med Lisa, och joel skulle vart med men nu gör han en annan sak o dissade oss totalt xD
nu majsar jag


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 23 oktober 2011 18:04

jag är så glad för jag ser kärlek

jag ser kärlek sväva över er

jag ser kärlek rita glorior över era huvuden

jag ser kärlek sväva över hustaken

jag ser kärlek mellan era ögon

jag ser kärlek i era blickar

jag är så glad för jag ser kärlek

men ändå gör de så ont

för jag ser kärlek överallt

utom mellan dig och mig...

Presentation


Hej!
Roligt att du har kommit till just min blogg, Kommentera och ställ gärna en fråga om du undrar något! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Dikter

Min Gästbok ;3


Ovido - Quiz & Flashcards