ansiktsboken

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea-Louise "Linne" - 16 november 2011 07:26

allu :c

asså jag har börjat må illa när jag äter typ ;(
så jag äter inte frukost o inte lunch o om jag väl äter så äter jag typ en halv bebis portion till middag...

och eftersom jag inte spenderar massa tid på att äta frukost så kan jag sova längre ^^ och idag har jag sovmorgon  ^^ <3

idag har vi Act Now föreställning i skolan om identitet och värdegrund, min klass har gjort några saker som i ska ställa ut o sånt, dans klassen har tränat in en dans, musik klassen ska sjunga nåt ^^
jag ska även vara konfrencier (har Ingen jävla aning om hur de stavas xD) med en i 8:an x3

för alla som inte visste det så är jag brunosvart hårig nu ^^ <33

maaajs D:

men aah, ska vara duktig flicka och städa nu :3 <3


Pöss o Majs 

Av Linnea-Louise "Linne" - 13 november 2011 09:32

jahopp, då var de morgon en gång till...

somnade vid typ halv tre och vaknade 04.38 och sen har jag varit vaken men varit lite halvt borta sådär ;*

idag ska jag på extra teater övning från 12.00 - 16.00 ^^ Jag spelar en som heter Viktor ;)

teatern ska visas 10.30 på globen teatern i Linköping ^^ <3

har duschat nu och ska klä på mig och sminka mig ^^

imorrn ska mamma ringa till försäkrings bolaget om min telefon så att jag kan få en ny (:

aja måste äta nått också så jag ska gå nu =) <3


Men Just! Här nedanför är en bild från när jag var brunhårig, just nu är ju mitt hår rosa, blått, svart, grönt, orange, grått o lila ^^ men hursom helst, i eftermiddag/kväll ska jag blondera det igen och sen (kanske blir nästa helg) färga de brunt igen, fast jag kanske väljer att ha blondt över Lucia men de får vi se ^^ <3

 


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 11 november 2011 23:54

Hoppsanhoppsan, kom just på att jag har dissat er i några dagar ^^

ehm aah, måste bara blogga innan de blir den 12/11 för man måste ju liksom ha ett blogginlägg 11/11-11 ;)    ja... wicky va här t typ 23 o vi kolla på film o åt lite godis o flumma o så <3

nu typ.. är jag emo.. sitter o kollar igenom gamla emo bilder o texter och lyssnar på emomusik ^^ x3

messar med Olle också xD

kommer nog inte skrivaa så mycket, skriver nog imorgon...

JUST! För att hålla er uppdaterade så är min Sony Ericsson Arc sönder. just nu använder jag min gamla skit telefon :C

men jag är fortfarande kontaktbar på så sett (: <3

men aah typ...


Pöss o Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 8 november 2011 22:30

halluuuu :D

ska färga håret igen i helgen, ska bli brunt igen, kanske blondt efter lucia men brunt fram tills dess <3

jag ska faktiskt vara lucia med kören så om ni vill se/höra mig sjunga kan ni komma til Tomaskyrkan i Linköping den 13:onde december ;) <3

orkar inte skriva så mycket, är rätt trött.... men meowelimeowmeow <33


Pöss o Majs   

Av Linnea-Louise "Linne" - 7 november 2011 08:30

GOODMOORGOON :D

jöpp nu har jag sovmorgon och börjar om ca. 1 timma, egentligen skulle jag gått upp... nu xD

men istället gick jag upp för en timme sedan och nu är jag helt klar (: ska åka till skolan vid typ hel så jag hinner fixa lite med mitt skåp som för övrigt ser ut som om de hade varit krig i det (;

men aah så jag känner att jag kanske behöver tio minuter till att hitta min penna där inne :)) <3jag kan tyvärr inte lägga upp någon outfit bild men idag har jag på mig,

x Blå&svart rutig skjorta. från Lindex

x ljusa jeans. från Lindex

x svart linne. från H&M

x en lila converse och en svart converse med rosa, blå och ap- skosnören

x strumpor, trosor och bh

x nitarmband. från Why Not

x min älskade mössa <3333


jöppjöpp, ska fixa lite på datorn och dra till skolan nu :) <3

Pöss o Majs  


Av Linnea-Louise "Linne" - 7 november 2011 08:28

något är fel med mitt liv

mer fel än såhär kan det väl inte bli?

jag vet inte vad som hänt

allt är uppochner vänt

vänner kommer, vänner går

bara ett fåtal kvar vid min sida står

tårarna rinner ner för min kind

i hjärtat blåser en stilla vind.

Av Linnea-Louise "Linne" - 6 november 2011 18:10

asså aah, jag orkade inte göra dä där mä bilderna pga att, för de första, har jag varken fixat håret eller sminkat mig idag för jag har bara varit hemma, och för de andra går jag omkring i mjukis kläder så jag ville inte läga upp nån outfit bild heller och för de andra så har jag tappat bort sladden till kameran som jag isåfall skulle fotat med ;) ^^

men aah, skulle tydligen ha bokredovisning på engelskan imorgon så nu sitter jag och läser en 236 sidor lång bok för mamma sa att jag var tvungen att läsa om den, för jag har inte läst den på typ 2-3 månader... menmen, konsekvenserna för att inte sköta sitt skolarbete blir väl att jobba på kvällarna och inte få bra betyg i 8:an ^^

ni får två gamla bilder och en mental puss ! ;D

   

Och JA ibland tycker jag om att bjuda på mig själv ;) <3


pöss o majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 6 november 2011 11:41

så, då va man hemma igen (: har sovit hos Sara och igår kväll drog vi till Mc Donalds och åt pommes o drack vatten (vi brukar åka o göra de lite närsom, alltid just pommes o vatten (; ) och sen drog vi hem t henne så dushade jag mitt håår :DD sen förde vi över lite bilder t hennes dator o sånt, o sen bara va vi och sen sov vi lite ^^ nu vid 12 så är hon och pluggar på biblioteket och själv chillar jag bara i soffan och kollar på älskade

Harry Potter och fången från azkaban jag är totalt förälskad i Harry Potter filmerna, dem ä så jävla bra!! smaskar även på lite godis jag har från igår o dricker lite energidryck<33

ska fixa naglarna och lägger upp bild på naglarna, sminket, outfiten och lite allmännt fina bilder jag har tagit, sen :)) <33

nu ska jag playa filmen och fixa naglarna :))


bilder från arkivet ;) <3

  aaw mitt bruna hår <3

   YAOI! <3


Pöss o Majs   

Presentation


Hej!
Roligt att du har kommit till just min blogg, Kommentera och ställ gärna en fråga om du undrar något! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Dikter

Min Gästbok ;3


Ovido - Quiz & Flashcards