ansiktsboken

Alla inlägg under december 2011

Av Linnea-Louise "Linne" - 30 december 2011 10:53

har varit sjuukt inaktiv några veckor eller nått, men jag har haft alldelles för myket att göra....

sorrry, men nu är jag tbx bbys <3

ska kanske färga håret såhär innan nyår ;) och idag åker mina kompisar, som är här o hälsar på från stockholm, hem :C

så idag blir det antagligen att vara med dom tills dom åker o sen ska jag sova i husvagn med Sara och Ida, ska antingen idag eller imorron, klippa mig (hemma, själv, ingen fucking frisör x.x)  och färga förhoppningsvis (:


måste även inhandla:

Nyårsklänning

skor(?)

naglar

hår saker ^^

allmäna niceiga produkter till ansikte, hår och kropp

ANSIKTSMASKER!


men aah, trevligt trevligt ^^ <3

jag skriver väl kanske mer ikväll. pusspusspusspusspuss


Puss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 22 december 2011 07:36

Godmorgon på er allihopa! :D <3

ska vara i skoln 8.30 så nu behöver jag bara klä på mei, sminka mei, och fixa mitt hååår ;) Pappa skjutsar mig t skolan idag för jag har så mycket att ha med mei (alla julklappar till kompisar) och därför kan jag chilla ett tag ;D i skolan sen ska några av oss köra paketleken, INTE FUCKING HAZARD ELLER NÅTT ! Sen när jag är hemma ska jag baka pepperkakshus -.- är rätt jävla trött på det. herpderp D: aja skitsamma, ska fixa mei nu, somsagt blir det troligtvis bilder sen ;) <3 men ni kan få en gammal arkiv bil för jag är så snäll ;)

 

asvacker, jag vet -.- xD <3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 21 december 2011 17:21

såå, nu har jag badat :))

Imorgon är det Julavslutning i skolan och jag mst bestämma mig för något rött och svart att ha på mei D: hittar typ ingenting och jag får daaamp :C jävlakorvbajs.... men aah, så jag ska fortsätta leta efter nått att ha på mig och så ska jag slå in julklappar och jag skaaa... Äta :D och bädda lite och sen ska jag väl slappa o sen sova (: måste sova tidigt idag för jag mst upp tidigt och så ska jag va i skolan senast 8.30 (:

meen inte ään :DD jag blev precis glad, loggade in på skype för första gången på typ lite mer än en vecka :D

måste slå in lite julklappar o sen måste jag köpa julklappar till typ två pers som kommer till linköping den 27 (:

ska tydligen hämta en påse i min kompis skåp imorgon för hon har redan slutat S: asså vi går i samma skola men hon i gymnasiet ;D  nu märkte jag att jag inte har lagt upp några bilder på ett tag men imorgon tar jag väl lite foton ^^ <3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 21 december 2011 16:21

nu är de snart julafton, om tre dagar (torsdag fredag lördag) :D
är ju lycklig nog att ha en pojkvän över jul de här året, så de blir ju bästa julen  :D <3

idag slutade vi vid tolv och jag, lisa o wicky gick ner på stan och köpte julklappar, efter ett tag joinade viktor också <33 slösade 310 kronor på julklappar till folk (bara idag alltså) (:

nu ska jag bara gå och ta ett snabbt baad, jag skriver mer när jag är klar (: puss o kram <3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 19 december 2011 20:56

haha rawr, jag är en kissemisse! :D nej men aah ^^

idaag, har jag först vart i skolan och sen hade jag o några kompisar snöbollskrig, sen skulle vi till bibblan och fika men de är så dyrt så när vi var där bestämde vi att vi skulle till Berget istället och när vi kom dit bestämde vi att vi skulle till espresso house och sen till munkomuffin ^^ <3 så vi gick dit o köpte en låda med 6 munkar i (vi var alltså 6 pers.) och sen gick vi och satte oss utanför kappahl på marken och åt dem, fast de va liksom innomhus ^^ och sen gick Felix och viktor :C så då var det bara jag wicky lisa o joel kvar men de va kul ändååå :D sen behövde joel gå till sin buss så han gick o så gick lisa jag o wicky omkring själva, men sen kom joel tillbaka för han missade bussen xDD (AsFail men aah) och så gick vi och köpte min julklapp till Viktor <333  sen gick joel igen och så gick jag o lisa o wicky omkring, sen skulle vi hem men så fanns det en jättestor kåta på storatorget som vi satte oss i och så fick jag glögg :DD sen gick Wicky o lisa o jag satt där inne ett bra tag o sen skulle hon hem så vi gick o köpte hennes brors present och sen tog jag bussen hem ^^ :D <3 kom hem vid typ halv 7, har pratat i telefon med Viktor i lite mer än en timma och slagit in julklappar :D (DUKTIG TJEJ HÄR) o nu slår jag fortfarande in julklappar :D <3
vi ses imorgon bloggen, pussokram<3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 19 december 2011 08:31

Godmorgon på er alla sötisar <3
min vecka är rätt soft men ändå rätt fullspeckad med roliga saker :D


Måndag: Sovmorgon, vanliga lektioner, städa hemma
Tisdag: Vanliga lektioner men Gå på konsert 13.00 i Crusellhallen

Onsdag: Hotellfrukost 8.10 frimis, börjar 9.45, slutar 12.00

Torsdag: 8.30 Aulan, slutar 11.00, JULLOV!

Fredag: baka, städa. slå in julklappar

Lördag: JULAFTON! :D<3<3<3<3<3

nu ska jag fixa håret o sminka mei, hörs i eftermiddag ;) <3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 18 december 2011 14:04

så då :) <3
fixat igen, och nöjd blev jag :3 <3

pfffttt... som att ni skulle få en outfit/face bild idag? ;O

knappast XD för de första börjar jag få nån fucking öganinflammationsbajs så mitt öga ser förjävligt ut D: för de andra har jag ju gått runt hela dan i ofixat hår, osminkad och myskläder så aah, dröm vidare bby ;*

men nu ska jag återgå till julfixandet efter som att jag har ägnat några timmar till bloggen ^^

har asmycke o göra och dessutom har jag typ 5 pers jag mst köpa julklappar till D:

men aah, så vi ses antagligen ikväll, puss på dig bloggen <3<3<3


Pöss o Majs  

Av Linnea-Louise "Linne" - 18 december 2011 09:25

Jag tycker att årets Julkalender faktiskt är riktigt bra, och väldigt spännande, men även lite läski ibland (a) den handlar mest om 2 personer, Kurre som (i de första avsnitten) är en klappsnappare och Charlie som också blir de. men i senare avsnitt slutar dom stjäla och blir hederliga, Kurre skaffar ett jobb som tomte på de stora varuhuset och Charlie börjar i skolan (charlie är Kurres dotter) och kurre förlovar sig med en kvinna som heter Gerda. men eftersom att Kurre jobbar på varuhuset så hotar de Andra klappsnapparna som fortfarande är ett team och vill ta alla pengar ur direktörskans kassavalv att om inte Kurre hjälper dem så tar dom Charlie till hjälp istället men då får kurre rage o säger att han gör vad som helst om dom lämnar Charlie ifred och så hjälper han dom med att hitta valvet o massa sånt, men sen blir han upptäckt och då så tror alla att han skulle göra hela kuppen själv och han sätts i fängelse och Charlie på barnhem, men barnhemmet är en fabrik och sen kommer de ett rikt par o hämtar henne och nu så saknar hon bara Kurre och Gerda hela tin och har as dåligt uppförande och ingen tror henne när hon säger att barnhemmet är en BarnarbetarFabrik.        det är typ årets julkalender än så länge ^^

Vilka av er kollar på den? :D  

kommer säkert få lite "fixa-bloggen-ännu-mer-impulser" sen ^^ xD

aah, ska bli massa mer julstök idag :D <33333

Och här får ni, först en bild från i somras och sen en bild för typ 2 veckor sen eller nått ^^ <3

   

Pöss o Majs  

Presentation


Hej!
Roligt att du har kommit till just min blogg, Kommentera och ställ gärna en fråga om du undrar något! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Dikter

Min Gästbok ;3


Ovido - Quiz & Flashcards